בחירות האמצע: השגריר לשעבר – "מסתמן ניצחון לרפובליקנים"

אייל ראובן No Comments on בחירות האמצע: השגריר לשעבר – "מסתמן ניצחון לרפובליקנים"

דני איילון שהיה שגריר ישראל בארה"ב לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר: "אם הרפובליקנים ינצחו גם בקונגרס, ביידן יישאר ברווז צולע, ולפי הערכות טראמפ יקדים את הודעתו על התמודדות בבחירות לנשיאות" | האזינו

צילום: פלאש 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת בחירות האמצע בארה"ב שיתקיימו מחר, שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" עם דני איילון מי שהיה בעבר שגריר ישראל בארה"ב.

איילון: "הדמוקרטים מיצו את ההתלהבות שהייתה בירידת האינפלציה מעט, ומהחקיקה השמרנית שהייתה אמורה להוציא בוחרים דמוקרטים. כרגע האינפלציה עולה, ויש להם בעיות משילות בדרום עם מקסיקו. המוני מהגרים חוצים את הגדר לארה"ב. נראה שהרפובליקנים לוקחים הפעם".

"פחות נראה שיהיו שינויים של מושלים. המאבק כרגע הוא על הקונגרס, בסנאט ברור שהרפובליקנים ינצחו. אם הם ינצחו גם בקונגרס, ביידן יישאר ברווז צולע, ולפי הערכות טראמפ יקדים את הודעתו על התמודדות בבחירות לנשיאות שיתקיימו בעוד שנתיים".

אייילון, שהיה בעבר גם חבר מפלגת ישראל ביתנו התייחס גם למצבו של ליברמן במערכת הפוליטית הנוכחית ואמר: "ליברמן זיהם את כל הזירה הציבורית בארץ. זה לא מהיום, זה קרה ב- 20 שנה האחרונות, טוב שהוא לא יהיה בעמדות מפתח, ונראה שהגיע הזמן שהוא יפרוש מפוליטיקה".

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות